19 новембар 2017

Квизовкашки турнир на Новом Београду завршен тријумфом Бранислава Никића

     На турниру у квизовци који је данас одигран на Новом Београду у студентском граду, учествовало је 8 такмичара. Ја сам био у одличној форми, па сам освојио прво место победивши свих 7 противника. Најтеже је било победити двојицу мајстора квизовке Зорана Радисављевића и Марка Обрадовића. После сјајних борби, ја сам изашао као победник, али не би било незаслужено ни да је неко од њих победио. По правилима која су раније утврђена, ја и Зоран ћемо се у децембру састати и одиграти 6 мечева из којих ће се добити првак државе у квизовци за ову годину. О редоследу свих такмичара и освојеним бодовима прочитаћете на блогу Зорана Радисављевића. На крају да кажем и да је турнир одлично организовао Раде Гољовић, који је уједно био и судија.

8 коментара:

Andon Koloski је рекао...

Бане хвала, и форхендом ти узвраћам честитке на данашњој победи!:)

IlijaO је рекао...

Čestitke na pobjedi!

Quizmaster је рекао...

Čestitka Banetu, igrao je izvrsno i zasluženo pobedio. Naša partija bila je prava fajterska, obojica smo imali preko 200 poena.

Svetlana је рекао...

Bane, čestitam na pobedi!
Zoki iskoristiću priliku da i tebi ovde čestitam, pošto mi prođe pola starosti dok ostavim komentar na tvom blogu.

Biće zanimljivo u decembru. :)

Milan Žarkovački је рекао...

Čestitam, Bane!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Pozdrav svim natjecateljima i čestitke najboljima.

Бранислав Никић је рекао...

Hvala svima!

ESSA је рекао...

S malim zakašnjenjem, čestitam, Bane!